El BNG de Ribadeo denuncia la falta de avance en las obras del Hospital Asilo: «O 30% aínda está por facer»

Hoy, 25 de abril, se cumple el plazo de 18 meses para la finalización de las obras del Hospital Asilo de Ribadeo, y lo que debería haber sido una jornada de entrega de la obra por parte del Concello, se ha convertido en una denuncia por parte del BNG ante el evidente retraso y falta de avances.

«Hoxe deberían ter rematado as obras do Hospital Asilo. E aínda queda un 30 % por facer», afirmaba el portavoz del BNG en el municipio, quien subraya que, según la última certificación de obra emitida por el Concello, aún falta por ejecutar casi 500.000 €, un volumen que representa cerca del 30% del total de la obra.

El proyecto, que comenzó con retraso, ha sido una de las principales preocupaciones de los vecinos. «Trátase dunha obra que xa arrancou tarde, cinco meses despois de deixala adxudicada cando o BNG estaba gobernando no Concello. Porque hai que recordar que nós, en maio do 2023, deixamos garantida a financiación para esta obra, aprobado o proxecto e realizamos a licitación», explicó el portavoz, haciendo hincapié en que el retraso no es nuevo, sino que se ha acumulado por la falta de acción del gobierno local.

El BNG también mostró su preocupación por la falta de claridad respecto a la financiación y gestión futura del hospital. «A día de hoxe tampouco se sabe nada da financiación do seu equipamento nin da súa futura xestión; e son cuestións que tiñan que estar xa resoltas», lamentó el portavoz. Esta falta de previsión y planificación, según el BNG, es responsabilidad exclusiva del alcalde, Daniel Vega, y su equipo.

«Estes problemas son consecuencia da incapacidade e da irresponsabilidade do goberno municipal, co seu alcalde á cabeza que parece máis ocupado noutros asuntos que en resolver as preocupacións dos veciños e veciñas de Ribadeo», denuncian desde el grupo municipal.

 «Desde hoxe, cada día que pase, os ribadenses xa saben que non podemos contar coas prazas que necesitamos para atención dos nosos maiores, e desta situación é responsable exclusivamente Daniel Vega e quen o acompaña no goberno local, indican en un comunicado.

Ante esta situación, el BNG exige que se priorice la finalización de las obras. «Non se pode permanecer pasivo ante esta irresponsabilidade e ante esta nefasta xestión. Por iso, desde o grupo municipal do BNG de Ribadeo esixímoslle ao goberno municipal que se tome en serio estas obras do Hospital Asilo e que garantice que se van rematar de forma urxente para poder atender a tantas familias ribadenses que precisan este servizo».