El BNG de Ribadeo consigue que se apruebe la moción para la construcción del nuevo campo de hierba sintética en el anexo del Pepe Barrera

Los nacionalistas consideran que la ubicación ideal para esta instalación es el anexo al Pepe Barrera, «pola localización e pola facilidade de construción»

En el pleno celebrado ayer por la tarde, el grupo municipal del BNG de Ribadeo consiguió el apoyo de la Corporación para instar al gobierno municipal «a iniciar os trámites para a construción dun campo de herba sintético no anexo do Pepe Barrera».

Con los votos a favor de los nacionalistas y del PSOE y la abstención del PP, el pleno de la Corporación municipal de Ribadeo decidió aprobar la moción presentada por el BNG. En palabras de su portavoz, Pablo Vizoso: «a construción dun novo campo de herba sintética é unha necesidade que vai aumentando ano a ano para Ribadeo. Era unha medida que levábamos no noso programa electoral e, aínda desde a oposición, queremos ser útiles para a veciñanza, con propostas e ideas. Desde este grupo municipal temos claro que o mellor lugar para a esta instalación é o anexo ao Pepe Barrera, pola localización e pola facilidade de construción».


«Hoxe damos un pequeno paso nun proceso longo, pero moi importante para o futuro de Ribadeo e a súa práctica deportiva», añadió Vizoso.