El PP reivindica su acción en el Senado ante el Gobierno de Sánchez “ausente dos intereses dos lucenses”

Elena Candia e senadores facendo balance da actividade no primeiro ano de lexislatura
photo_camera Elena Candia y senadores haciendo balance de la actividad en el primer año de legislatura
Barreiro indicó que “fomos o único partido que levou ao Senado os temas que preocupan aos lucenses: o mal estado das infraestruturas viarias e ferroviarias, a situación da pesca e do medio rural, a seguridade cidadá ou o futuro industrial da provincia (Alcoa e Altri)".

Los senadores do PP lucense – José Manuel Barreiro, José Manuel Balseiro y Juan Serrano- reivindicaron “un Senado en clave lucense” jubnto a la presidenta provincial del Partido Popular, Elena Candia, durante un desayuno informativo en el que hicieron balance de la actividad en el primer año de esta legislatura.


“Trátase dun exercicio de transparencia e de rendición de contas diante dos cidadáns, a quen nos debemos, co compromiso engadido de que Lugo foi a provincia con maior apoio electoral para o Partido Popular de toda España, hai un ano, nas eleccións xerais”, explicaron.


Barreiro subrayó que “fomos o único partido que levou ao Senado os temas que preocupan aos lucenses. A acción do Grupo Popular abarcou os grandes asuntos que preocupan ou interesan os lucenses tendo como fío condutor da maioría das iniciativas: a discriminación da provincia en áreas tan sensibles e estratéxicas como son as infraestruturas, a pesca, o medio rural ou a industria”.


Los populares trasladaron su preocupación ante “o deterioro xeneralizado que presentan todas as estradas de titularidade do Ministerio (as estradas nacionais, sen restaurar a circulación normal no viaduto do Castro) ou a falta de avances nas principais autovías de conexión co resto de Galicia e coa Meseta (Lugo- Santiago, Lugo-Ourense, Lugo- Ponferrada e a autovía da Mariña)".

Los senadores también propusieron medidas a favor del Lugo rural y costero (el sector primario, la pesca, la agricultura y la ganadería) y de apoyo a los profesionales de estos ámbitos. También merecieron su atención cuestiones como la vivienda y el tejido empresarial, con iniciativas para favorecer el acceso a los fondos europeos de autónomos y pymes, la crisis de la principal industria de la provincia, la fábrica de aluminio de Alcoa “que carece do debido respaldo debido por parte do Goberno" o la postura del Gobierno sobre el proyecto de Altri para instalar una fábrica de fibras textiles en Palas de Rei. Igualmente, impulsaron el debate sobre la situación laboral y la dotación de medios de las fuerzas armadas, así como el status de profesión de riesgo de militares y policías y agentes de aduanas.
.
En relación con la ciudad de Lugo, los senadores se interesaron por el "emprazamento, proxecto e orzamento da futura Comisaría de Policía, o convenio asinado entre Concello e Confederación para evitar asolagamentos do río Rato e avanzar no Plan Paradai, actualmente bloqueado pola falta de entendemento destas institucións , e sobre rehabilitación e recuperación de vivendas nos barrios de A Milagrosa e de Feijóo".

En cifras 


Casi 7 de cada 10 preguntas escritas formuladas por el PP en el Senado "non foron respondidas polo Goberno Sánchez, a pesar de que teñen un mes para facelo, o que demostra a falta de transparencia e de rendición de contas dun Executivo ausente dos intereses dos lucenses”.


Los populares lucenses presentaron un total de 170 iniciativas en el Senado "entre preguntas con resposta escrita, en Pleno ou en Comisión, interpelacións e solicitudes de documentación". Los senadores aseguraron que “intensificaremos se cabe a nosa labor de oposición, a diferenza do bloque que sostén ao Goberno, a un PSOE que está practicamente ausente no Senado con tan só dúas iniciativas parlamentarias propias no que levamos de lexislatura”.

Leyes Feijoó paralizadas en el Congreso


Los populares también pusieron en valor el proyecto que lidera Alberto Núñez Feijóo como “alternativa política, fronte a un Executivo só interesado na supervivencia de Sánchez, acurralado pola corrupción, derrotado nas urnas e coas mans atadas polos seus socios”. Barreiro, portavoz adjunto del Grupo Popular en el Senado, recordó en clave nacional "as 12 leis Feijóo paralizadas no Congreso: ocupación ilegal de vivendas, prisión permanente revisable, recoñecemento dos funcionarios de prisións como axentes de autoridade, narcotráfico e trata de persoas, maior protección social para a Garda Civil e funcionarios de vixilancia aduaneira, talidomida, dereitos das persoas con discapacidade, baixada do IVE en servizo de peiteado e estética, lei de montes de socios, lei de costas, recuperación da bonificación das cotas patronais en Ceuta e Melilla, voto telemático nos concellos para facilitar a conciliación".

Comentarios