José Tomé y Manuel Campo Vidal inauguraron el embarcadero de Ponte do Sil, en Monforte
El acto estuvo enmarcado en el curso «Especialista en territorio rural intelixente»
José Tomé, presidente de la Diputación, y Manuel Campo Vidal, periodista y doctor en Sociología, inauguraron el embarcadero de Ponte do Sil, en Monforte de Lemos. El acto supuso la jornada presencial del curso «Especialista en territorio rural intelixente», que tiene como objetivo proporcionar a los agentes económicos y sociales de la provincia más conocimientos y herramientas para dinamizar el territorio y fijar la población.
José Tomé expresó que «dende a Deputación, vimos colaborando cos concellos do rural para esixir que nestes se presten os servizos públicos coa mesma calidade e universalidade que se fai nas cidades. Porque os dereitos constitucionais dos cidadáns non poden variar ou diminuír en función do lugar de residencia».
La acción formativa en la que estuvo enmarcada la inauguración comenzó el 25 de octubre y concluirá el 15 de diciembre. Reúne a casi 100 participantes y aborda temas como la organización de proyectos, la sostenibilidad, la digitalización y la comunicación.
El presidente de la Diputación subrayó que «nos últimos vinte anos, na provincia de Lugo, moitos concellos do rural viron marchar entre un 30% e un 50% das mulleres. Son uns datos que reafirman a idea de que ningún avance no rural será posible sen aplicar o sentido común da socioloxía, que nos di que a xente non quere vivir onde non hai servizos públicos».
Acerca de la visión del rural de Campo Vidal, Tomé indicó que «concorda coa mesma visión e a mesma preocupación polo rural que temos na Deputación de Lugo».