Rubén Arroxo confirma el pleno de investidura de Lugo el 11 de marzo

Rubén Arroxo
photo_camera Arroxo, en una comparecencia ante los medios
Miguel Fernández asumirá la alcaldía en una sesión que se celebrará a las siete de la tarde

Rubén Arroxo, alcalde en funciones de Lugo, confirmó que el pleno de investidura del nuevo alcalde se celebrará el martes 11 de marzo, a las siete de la tarde. Arroxo destacó «a axilidade coa que PSdeG resolveu situaciótras falecemento de Paula Alvarellos; nun momento moi complicado, conseguiron resolver esta situacióen tempo cord».

En cuanto a la nueva etapa en el Concello, el alcalde en funciones considera «como prioridade principal, aprobaciódefinitiva dos orzamentos municipais, ferramenta que nos permite garantir que Concello siga funcionando ao longo do ano. As prioridades son proxectos que estaban xa na parrilla de saída que, coa volta á normalidade, retomaremos ata completalos. Algúns destes son ordenanza de terrazas, a primeira normativa en Lugo que regulará estas instalacións, que está prácticamente pechada; organizaciódo tráfico do casco histórico unha vez que se aproxima final das obras, o que fai necesario pechar os itinerarios de circulaciódefinitivos».

Arroxo confirmó que los concelleiros del BNG mantendrán las mismas responsabilidades en este ciclo. Sobre Miguel Fernández, próximo alcalde, habló de una «boa relación persoal». «Máis aló dos cambios que haberá no goberno debido á reestructuraciódo grupo do PSdeG, imos manter unha política continuísta baseada no pacto asinado entre as as forzas que conformamos goberno», agregó.

Comentarios