El PP de Lugo denuncia pagos del BNG con reparos de Intervención

Rueda de prensa de Elena Candia, portavoz popular en el Concello de Lugo
Los populares explican que la alcaldesa «evita» pagar facturas de las áreas del BNG y se «ausenta dúas horas para facilitarlle a firma» a Arroxo

La portavoz del Partido Popular de Lugo, Elena Candia, asegura que los hechos ocurridos en el Concello de Lugo «confirman a desconfianza de Paula Alvarellos en Rubén Arroxo». En concreto, denuncia que la alcaldesa «evita» pagar facturas correspondientes a las áreas gestionadas por el BNG en el Concello y que se «ausenta dúas horas para facilitarlle a firma a Arroxo». Los populares acusan, por lo tanto, a PSOE y BNG de llevar a cabo «manobras» poco transparentes.

El PP detalla que el jueves 12 de diciembre se envió una comunicación a todas las dependencias municipales informando de que la alcaldesa delegaría sus funciones en Rubén Arroxo desde las 17.00 hasta las 23.59 horas. Posteriormente, este plazo se redujo hasta las 19.00 horas.

«É chamativo que sexa xusto ás 19.00 horas cando o voceiro do BNG, Rubén Arroxo, que exerce coma alcalde en funcións por delegación expresa de Paula Alvarellos, firme tres decretos nos que levanta o reparo de legalidade sobre unha serie de facturas correspondentes a servizos dirixidos polo Bloque Nacionalista Galego. Estas facturas, de distintas datas e provedores, suman un total de 181.838,91 euros, dos cales 174.160,71 euros corresponden á área de Cultura», subrayan los populares.

La portavoz lamenta que «esta práctica de pagar facturas incumprindo a lei é demasiado habitual no bipartito de Lugo, contabilizando que neste 2024 se tramitaron desta forma máis dun cento de facturas».

En este sentido, los populares critican la forma de actuar de PSOE y BNG, considerando que «é unha actitude pouco estética e ética e seguen ignorando os informes de intervención dos últimos anos nos que reiteira que se están engrosando os gastos».

Desde el PP instan al gobierno local a cumplir los informes de Intervención, rectificar y «respectar as advertencias de Intervención, xa que o único certo desta situación é que a falta de transparencia e de rigor no manexo dos cartos públicos por parte do bipartito suma un novo capítulo nunha xa longa lista de despropósitos».