«As prazas e rúas ateigadas evidencian o éxito das festas, o resultado foi moi positivo», afirmó la responsable del área de Cultura
La edil de Cultura, Maite Ferreiro, hizo balance de las fiestas de San Froilán, una vez finalizadas las 200 actividades que dieron forma al programa. Ferreiro indicó que «malia que o recinto feiral continúa aberto na xornada de hoxe, xa podemos dicir que todas as persoas que participaron destas festas puideron sentir seu o San Froilán». Ferreiro destacó que la asistencia de público a las distintas actividades fue «máis que satisfactoria», y destacó la importancia no solo de los múltiples conciertos que abarrotaron las plazas Horta do Seminario, Santa María y Mosqueira, sino también «a animación de rúa e as actividades nos barrios que nos axudaron a conseguir o obxectivo de que todas as persoas que viven en Lugo ou nos visitan sentisen que as festas eran súas, e que a nosa veciñanza se sentise orgullosa de ser de Lugo», afirmó Ferreiro.
La concelleira aprovechó para hacer un especial agradecimiento a todas las personas, empresas y colectivos que de una u otra manera participaron en la organización, haciendo especial mención a los diferentes departamentos y personal del Concello que «nestes días traballaron de xeito continuado para que as festas fosen un éxito como foi o caso do persoal de Cultura, Policía Local, bombeiros ou o servizos de limpeza».
«Logrouse que Lugo siga tendo orgullo das súas festas e o San Froilán demostrou ser, de novo, a gran festa do outono galego», subrayó. Con 200 actividades programadas y la participación de unos 50 grupos locales la animación de calle fue protagonista de este San Froilán.
Asimismo, Ferreiro destacó la participación de colectivos y asociaciones que programaron eventos encuadrados en el programa de fiestas y la gran participación de los más pequeños en las 20 actuaciones que completaban el progrmaa del San Froilán Miúdo o las múltiples actividades deportivas vinculadas a las fechas de las fiestas. El desfile de ganado y la celebración de ExpoLugo o la presencia del Mago Antón y los espectáculos de calle junto con la vuelta del desfile del traje tradicional—que celebró su 52 aniversario—, además de la exhibición de atletismo 'Saltar na rúa' —con la que el club de atletismo Lucus Caixa Rural Galega celebró su 40 aniversario—fueron parte de los atractivos de las fiestas.