El teniente de alcalde del Concello de Lugo, Rubén Arroxo, anunció que el Gobierno de Lugo está renovando el asfaltado de diferentes tramos de A Rolda do Carme.
Arroxo explicó que «esta rúa conta cunha importante presenza de augas subterráneas e acolle un tráfico bastante elevado, o que fai preciso que o mantemento sexa periódico para garantir a seguridade viaria».
El Gobierno de Lugo actuará en las zonas afectadas y ejecutará una renovación integral del asfalto. Indican que se construirá una capa de rodadura para el tráfico basada en una mezcla asfáltica en caliente, «que asegurará o selado do firme ante a acción da auga superficial, ademais da reconstrución do firme en todo o seu espesor, para evitar novos defectos que afecten á capa de rodadura, xunto co pintado de nova sinalización horizontal», precisan.
«Continuamos a traballar na mellora dos barrios da cidade e dos accesos aos mesmos, aumentando a calidade de vida das veciñas e veciños», explica Arroxo.
Rubén Arroxo recordó que el Área de Mobilidade e Infraestruturas planifica las intervenciones de mejora de los espacios públicos segundo las peticiones y las solicitudes vecinales, tras un «importante» trabajo de visita a los barrios.