Aprobada la contratación en Lugo para el primer cementerio público de mascotas de Galicia
Cristina López, concelleira de Participación e Servizos á Veciñanza de Lugo, anunció que se ha adjudicado el contrato para construir un cementerio de mascotas y animales de compañía en el entorno del Cementerio Municipal. Se trata de una parcela de 800 metros cuadrados que se convertirá en el primer cementerio público de mascotas de Galicia.
López explicó que «levamos meses traballando neste servizo, o que nos permitirá atender a unha proposta que a veciñanza leva tempo reclamando». El espacio se cerrará perimetralmente y contará con una zona interior ajardinada. También dispondrá de espacios para guardar las urnas de los animales incinerados, así como las zonas para guardar las chapas y cadenas de las mascotas. La inversión será de 141.570 euros y la capacidad inicial será de 320 mascotas en espacios individuales.
La concelleira señaló que «realizamos a primeira ampliación do cemiterio desde 2006 e melloramos espazos tanto na zona antiga como na nova. Seguimos a planificar traballo para mellorar o Cemiterio Municipal, atendendo tamén ás solicitudes que nos fai chegar a veciñanza».