Éxito de la Feira do Poldro de Muras

Las actividades se sucedieron durante la celebración del Día do Poldro
La actividad fue constante en una celebración arraigada y con tradición

La Viceopresidencia de la Diputación colaboró el fin de semana en la Feira do Poldro de Muras, una celebración que, según explicó Paula Gómez, teniente de alcalde y coordinadora del acto, «a feira é moi importante para a veciñanza, polo que asumimos a organización coa responsabilidade de intentar que todos se sintan recoñecidos, representados e co seu lugar».

Gómez agradeció «a colaboración das ganderías que arrimaron o ombreiro e trouxeron todos os animais que puideron tanto para a feira como para as carreiras e o desfile de monturas, enchendo os curros e o recinto feiral de actividade». También valoró positivamente tanto la asistencia de público como la colaboración de la Asociación de cabaleiros Atila y Puraga.

La Feira do Poldro contó en esta edición con un photocall que lucía el lema «Un día que Muras leva no peito» y que hacía mención a las personas que han contribuido a consolidar la actividad caballar en la zona. 

La jornada se completó con una demostración de herraje, una exhibición de escultura de madrea, un desfile de montura tradicional y carreras de andadura. Además, los asistentes pudieron degustar productos variados en los puestos de comida.