Casi 50 niños se beneficiaron del programa de conciliación del Concello de Pobra do Brollón
El programa «A Guimaralia máis responsable», puesto en marcha por el Concello de Pobra do Brollón entre mayo y septiembre, concluyo después de que casi 50 niños y niñas se beneficiasen de sus actividades. Los participantes, de hasta 16 años, estaban empadronados en el concello o tenían familia directa en él. La iniciativa se concibió para facilitar la conciliación familiar y laboral. Estuvo financiado por la Consellería de Política Social e Igualdade y por el Ministerio de Igualdad.
Para llevarlo a cabo, fueron contratados once monitores, ocho de ellos a jornada completa, y se ofrecieron actividades todos los días de la semana. El servicio de conciliación tuvo un horario de 8.00 a 22.30 horas. Y algunas iniciativas que se llevaron a cabo fueron lectura, deporte, manualidades o excursiones.
La concelleira Noelia Besteiro afirmó que «con este programa, incidimos no noso compromiso coa igualdade e a corresponsabilidade, na liña do noso Plan de Igualdade que temos en marcha dende 2023. Estamos moi satisfeitas co resultado, xa que non só reforzamos aspectos socioeducativos das crianzas, senón tamén facilitamos que as familias teñan máis recursos para conciliar a vida persoal, familiar e laboral. Especialmente as mulleres, que, desgraciadamente, son as que adoitan cargar con máis responsabilidades nos coidados das crianzas».