Isabel Rodríguez destaca el impulso de los fondos gubernamentales en Foz
La subdelegada del Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, puso en valor esta mañana junto al alcalde de Foz, Francisco Cajoto, los avances en la apuesta del Gobierno de Pedro Sánchez para garantizar el 100% de cobertura de acceso a internet de alta velocidad en la provincia de Lugo.
El concello de Foz fue beneficiario de dos convocatorias del Programa UNICO-Banda Ancha que desarrolla el Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital con un total de 328.565,40 euros para acercar la conexión de banda ancha con velocidad ultrarrápida a 1.034 familias y empresas focenses.
Isabel Rodríguez insistió en el compromiso del Gobierno con Lugo a través de este programa, con el objetivo de que “os nosos municipios estean cada vez máis conectados para a tan necesaria cohesión territorial, e que a xente nova poda asentarse en núcleos de poboación máis pequenos coas mesmas oportunidades para desenvolver o seu proxecto de vida”.
En el caso de la provincia de Lugo, al igual que Galicia, los hogares y empresas beneficiados de esta iniciativa se encuentran en ‘zonas blancas’, aquellas que no disponen de cobertura de redes de velocidad de por lo menos 300 Mbps, ni planes para su dotación en los próximos tres anos.
“Coa execución dos 288 proxectos no concello de Foz garantimos que os veciños e veciñas dispoñan dunhas condicións estables e eficaces de conexión a Internet, fundamental na actualidade”, manifestó Isabel Rodríguez. “O programa ten como obxectivo a igualdade en todo o territorio da provincia nun aspecto fundamental como é hoxe en día o acceso a internet e o uso das novas tecnoloxías tanto nos fogares como nos negocios” indicó la subdelegada.
Plan UNICO
Esta edición del programa UNICO Banda Ancha da continuidad a las puestas en marcha en 2021 y 2022 y está destinada a universalizar la cobertura de banda ancha ultrarrápida vía fibra como herramienta de cohesión social en el marco del Plan de Recuperación del Gobierno. Entre las dos convocatorias de este plan, el Gobierno llevará la tecnología de conexión ultrarrápida a más de 32.700 viviendas y empresas de la provincia.
“Estas novas axudas permiten seguir avanzando co despregamento das infraestruturas necesarias para garantir unha conectividade adecuada a toda a poboación da provincia co compromiso firme de que no 2025 todos os municipios lucenses estean conectados a internet por banda ancha”, apuntó Isabel Rodríguez.