Foz concede nuevas licencias para la construcción y rehabilitación de viviendas
El Concello de Foz aprobó en la Xunta de Goberno Local ordinaria celebrada este martes licencias para la construcción de tres nuevas viviendas unifamiliares —en Marzán, Foz y Fazouro—, así como la rehabilitación de otra vivienda en Fazouro y la ampliación de una en Cangas.
El alcalde, Fran Cajoto, explicó que «estamos traballando para axilizar os trámites administrativos, sempre coa garantía de que as licenzas contan cos informes favorables tanto na parte técnica como na xurídica. Foz é dinámico e continúa medrando: no 2024 acadamos os 10.276 habitantes censados, segundo o INE, 78 máis que no 2023».
Además, en la Xunta de Goberno se concedieron cuatro licencias de parcelación y tres de innecesariedad de parcelación.
Cajoto también hizo hincapié en la necesidad de impulsar vivienda social ante la creciente demanda. «Foz é un motor na Mariña. En calquera caso, temos xa un problema co alto prezo dos alugueiros e a falta de vivenda social. Por poñer un exemplo, en Foz a día de hoxe hai 73 inscritos no Rexistro Único de Demandantes de Vivenda autonómico, por 43 de Ribadeo. Por iso pedimos que desde a Xunta se promovan vivendas sociais canto antes e se priorice aos concellos con máis demanda. Precisamos vivenda con prezo asequible, por iso é prioritario tamén regular as vivendas de uso turístico».
Por su parte, el PP de Foz criticó la demora en la concesión de permisos y aseguró que «os veciños de Foz levan meses esperando polas licenzas de obra que anunciou Cajoto. Dime de lo que presumes y te diré de lo que careces»
Desde el grupo popular consideran que «o que debería facer é pedirlles perdón a eses veciños por tardar meses en concederlles as licencias para facer as súas casas cos seus propios cartos».