El Concello de Foz ha recibido hoy las seis Banderas Azules concedidas por ADEAC. El alcalde de Foz, Fran Cajoto, las recibió frente a la playa de A Rapadoira de manos del delegado territorial de la Xunta de Galicia en Lugo, Javier Arias.
Estos distintivos fueron otorgados a las playas de A Rapadoira, Llas, Peizás, Polas y Areoura, así como al sendero azul que las conecta a todas.
La playa de A Rapadoira será la única que ondee la Bandera Azul, como ha sido tradición en años anteriores. Cajoto señaló las dificultades continuas para contratar socorristas y expresó incertidumbre respecto al financiamiento proporcionado por la Xunta, lo que complica cumplir con los requisitos de personal exigidos por ADEAC en cada playa. “Así é todo Foz vai a contar con 15 profesionais entre socorristas e auxiliares, que comezarán a prestar servizo o día 1 de xullo e seguirá traballando para contar con máis, xa que para nós o principal é a seguridade, polo que repartiremos o persoal co que contamos entre as praias que teñen bandeira azul para contar con servizo de vixilancia nas máximas posibles, a pesar de non cumprir co número de profesionais que esixe ADEAC” explicó el alcalde.
Desde la delegación municipal de Turismo, la concelleira Kathy Navarro anunció que "a oficina de turismo tamén contará con reforzos a partir do 1 de xullo, así como o servizo de limpeza de praias e outros, para poder atender da mellor maneira a veciñ@s e visitantes”.