Tensión en Ribadeo entre el alcalde de Foz y la conselleira de Política Social

Fran Cajoto con Fabiola García en Ribadeo.
Cajoto criticó la falta de atención de la conselleira, quien, según él, se dedica a hacer fotos en otros concellos pero ignora las necesidades de Foz, donde se adeudan más de 700.000 euros anuales entre el Servicio de Ayuda a Domicilio (SAF) y la residencia

El alcalde de Foz, Fran Cajoto; la concelleira de Asuntos Sociais, Ana Rojo; y otros ediles del gobierno municipal se acercaron este viernes a Ribadeo para interpelar a la conselleira de Política Social, Fabiola García.


Fran Cajoto explica que “a conselleira de Política Social sácase fotos en concellos veciños, pero non se digna a reunirse co Concello de Foz. Simplemente demandámoslle a data para a reunión solicitada e a única contestación que obtivemos é que ela non levaba a súa propia axenda. Este é o respecto institucional da Xunta”.


La concelleira de Asuntos Sociais y el alcalde de Foz se desplazaron al despacho de la conselleira en Santiago el pasado viernes, después de tres meses esperando por una reunión urgente, pero no fueron recibidos por Fabiola García. “Tivemos que saír ao encontro da conselleira ante o desprezo institucional. Estamos a falar de máis de 700.000 euros anuais que entre SAF e residencia adebeda a Consellería de Política Social a Foz. Quedamos sós pelexando polos intereses de Foz, pero imos seguir facéndoo, con convicción, determinación e responsabilidade cos nosos veciños”, finaliza Cajoto.