El alcalde de Foz, Fran Cajoto, supervisó los trabajos de mejora de caminos en la parroquia de Cordido, presupuestados en algo más de 18.500 euros.
El regidor municipal explica que “a semana pasada limpáronse as marxes de dous camiños que imos a mellorar na parroquia de Cordido. O vial que une a Fonte do Sixto coa estrada provincial a Moucide vaise aglomerar en quente e mellorar a sinalización con pintura en ambas marxes e sinais de stop. Tamén imos arranxar o camiño que une o Barral coa mesma estrada provincial na Fabega, que se encontra en moi mal estado; neste caso con aportación de pedra macadam e unha dobre rega asfáltica”. Estos trabajos están incluidos dentro de las obras licitadas por procedimiento de contratación abierta y adjudicadas a Excavaciones Ramsei SL, con cargo a fondos del Plan Único de la Diputación de Lugo del ejercicio 2023.
Por otra parte, el Concello de Foz informa que esta semana continuarán los trabajos de limpieza de caminos en Ribela (Cangas) e en Trasmonte, de Nois, por lo que se ruega que se circule con precaución por estos puntos y piden disculpas por las molestias ocasionadas.