El alcalde de Foz y la concelleira de Asuntos Sociais acuden a la Valedora do Pobo para reclamar una reunión urgente con la Xunta sobre la residencia de mayores

041024 FRAN CAJOTO E ANA ROJO NA SEDE DA VALEDORA DO POBO (1)
Pese a varias peticiones desde junio, el Concello sigue sin obtener respuesta, lo que ha generado malestar en el gobierno municipal, que denuncia que la Xunta no atiende sus responsabilidades económicas con los servicios sociales del municipio.

El alcalde de Foz, Fran Cajoto, y la concelleira de Asuntos Sociais, Ana Rojo, viajaron a Santiago de Compostela hoy, viernes, para reclamar a la Valedora do Pobo una reunión con la conselleira de Política Social, Fabiola García, con quien quieren hablar sobre la residencia de mayores, que es propiedad de la Administración autonómica, y de otros asuntos que afectan al Concello de Foz en los que tiene competencias este departamento de la Xunta.

Con este mismo objetivo Fran Cajoto y Ana Rojo ya se desplazaron a Santiago el 20 de septiembre y el día 27 del mismo mes interpelaron a la conselleira de Política Social durante una visita de Fabiola García a Ribadeo.

Los responsables del gobierno municipal de Foz muestran su malestar por seguir sin tener respuesta a sus solicitudes de una entrevista con la responsable autonómica. “É indignante que non atenda unha petición de reunión urxente que xa lle remitimos en xuño e que volvemos enviar o 3 de setembro”, manifiestan.

Cajoto recordó que existe un problema con las tarifas de la residencia de mayores “derivado da xestión do anterior alcalde”, el popular Javier Castiñeira, que “asumiu unhas competencias impropias ao reclamar para o Concello a xestión do centro, aínda que se comprometeu a que non lle custaría nada a Foz. Pero iso deriva nuns prezos elevados que se está reclamando que baixen, aínda que a única solución posible ten que partir da Xunta”.

El Concello de Foz está gastando anualmente más de 700.000 euros por prestaciones de servicios sociales “que lle corresponde pagar á Consellería de Política Social, pero que ao final repercuten nos impostos de todas as veciñas e todos os veciños. Non imos parar ata que consigamos esa reunión, ata que se escoite as veciñas e veciños de Foz”, insiste el alcalde.

Francisco Cajoto lamentó también que “o único que fai Castiñeira agora, tras crear o problema, é engordalo, entorpecer a xestión, evadir as súas responsabilidades e mentir. Ao tempo a Xunta está a bloquear calquera tipo de solución mantendo o silencio e negándose a falar co Concello”.

La concelleira de Servizos Sociais contrapuso esa actitud con las numerosas reuniones que mantuvo el equipo de gobierno de Foz con la plataforma que crearon los afectados y afectadas y afirmó que el Concello garantice que nadie tenga que abandonar la residencia por falta de recursos.

“Somos respectuosos cos usuarios e as familias, pero tamén honestos coa xestión dos fondos públicos que, por outra banda, son impostos que saen dos petos das nosas veciñas e veciños. Tan só pedimos que nos conceda media hora do seu tempo e nos escoite. Co debido respecto á conselleira, cremos que é un dereito que nos asiste como representantes lexítimos do pobo de Foz”.

Comentarios