El PP exige a la gerencia del Consorcio la resolución de los problemas del parque comarcal de Barreiros
El grupo provincial salió alarmado de esta visita, "tras comprobar eivas tan importantes notificados dende o ano pasado e ser resolver durante meses".
Los diputados populares Antonio Ameijide, Demetrio Salgueiro, Clemente Iglesias y José María Fernández mantuvieron una reunión con los bomberos del parque comarcal de Barreiros para conocer directamente las necesidades y problemas de los trabajadores de este servicio, una reunión tras la cual los populares afirmaron salir “alarmados” por el “absoluto abandono” que sufren por parte de la gerencia del Consorcio.
Durante este encuentro, los populares comprobaron como son “numerosas as deficiencias existentes neste parque, tanto nas instalacións como nos vehículos e elementos de traballo dos bombeiros, o que evidencia o abandono aos que os teñen sometidos por parte da Xerencia do Consorcio" impulsada por la Deputación de Lugo, contando con un presupuesto de 5.803.624,01€.
El portavoz provincial popular, Antonio Ameijide, afirma que son necesarios “maior implicación por parte da Xerencia do Consorcio para resolver os problemas denunciados e mellor xestión dos recursos para dar solución aos mesmos”.
Unos problemas derivados de la “mala xestión” realizada por parte de los cargos del Consorcio escogidos por la Deputación de Lugo que se ejemplifica en que en el pleno celebrado ayer se aprobó un suplemento de crédito para el presupuesto de este año de 902.886,63€, es decir, “cartos que non se empregaron o ano pasado a pesar de que eran moi necesarios para corrixir as deficiencias que presentan os parques, os vehículos, a maquinaria e os propios equipos dos bombeiros”, a lo que añadió que “isto é o mellor exemplo de mala xestión por parte da Xerencia do Consorcio”.
Ameiiide defiende la “gran profesionalidade de todos estes traballadores que pese a todas as deficiencias de medios que teñen que sufrir sempre estiveron ao carón dos veciños cando os necesitaron”. En este sentido, el popular destaca que “están nunha formación constante, dando prioridade ao servizo e a prestar un servizo de calidade, sempre preocupados por minimizar o tempo de reacción”.
El portavoz popular explica que “non se pode entender que os bombeiros teñan que sufrir todas estas deficiencias cando son profesionais que xogan as súas vidas para salvar as dos demais, polo que urxe, darlles todos os medios que precisen para facer o seu traballo coas máximas garantías posibles”.
El Grupo Provincial Popular preguntará en el pleno las medidas que se tomarán desde el gobierno provincial para poner fin a todos los problemas que aluden a los bomberos así como se estudiará la posibilidad de solicitar informes técnicos de los vehículos, de los medios técnicos y del propio parque comarcal.