Señaló que el proyecto para seguir ampliando este hospital está muy avanzado y debe desarrollarse de forma compatible con la actividad asistencial.
El conselleiro de Sanidade, Antonio Gómez Caamaño, subrayó hoy el compromiso de la Xunta de Galicia con los hospitales comarcales, después de «preto de dez anos de melloras continuas no Hospital Público da Mariña, no que levan investidos máis de 19 millóns de euros nos últimos anos».
En el transcurso de su visita al hospital situado en Burela, en la que estuvo acompañado por el delegado territorial de la Xunta, Javier Arias, y por el gerente del área sanitaria de Lugo, A Mariña y Monforte de Lemos, Ramón Ares, el conselleiro remarcó que «os hospitais comarcais son imprescindibles para achegar unha asistencia sanitaria de calidade ao conxunto da cidadanía».
Gómez Caamaño recordó que está visitando todos los hospitales comarcales públicos para «poñer en valor e agradecer o labor fundamental que se desenvolve nestes centros, así como coñecer as necesidades dos profesionais e manifestar a determinación da Xunta para mellorar as condicións do seu funcionamento».
El conselleiro aludió especialmente a las mejoras llevadas a cabo en el Hospital Público da Mariña desde 2015 que, «cun investimento de 19 millóns de euros, marcaron “un antes e un despois” neste centro hospitalario». Asimismo, destacó «a dotación dun hospital de día oncohematolóxico e a execución dunha primeira fase de ampliación e reforma que supuxo a construción dun novo edificio de hospitalización e consultas externas, ampliando a superficie do centro en 6.000 m2 e modernizando áreas como diálise e administración».
También se refirió a la «ambiciosa actuación de eficiencia enerxética levada a cabo cun investimento de case 2 millóns de euros e á renovación e ampliación do equipamento tecnolóxico, cunha nova resonancia magnética e un novo TAC, ao que se destinou 2,2
millóns de euros».
Próximas actuaciones
Además, la Xunta está avanzando para desarrollar íntegramente la Fase II del Plan Director del hospital, unha actuación de relevancia que contará con una inversión de 30 millones de euros y supondrá la ampliación de áreas críticas como el hospital de día polivalente, las urgencias, radiología, anatomía patológica, laboratorio y cirugía mayor ambulatoria.
Gómez Caamaño incidió en que el conjunto del Plan Director «incrementará a superficie do hospital nun 70%, acadando os 28.200 m2. Recordó que el proyecto está muy avanzado y que toca ahora abordar con el área sanitaria un plan de actuaciones que garantice compatibilizar las obras con la actividad asistencial.
Asimismo, recordó que la Consellería de Sanidade ajustó las condiciones para contar con profesionales en la plazas de difícil cobertura, posibilitando su convocatoria por concurso de méritos, lo que facilitó la incorporación de 16 nuevos especialistas en áreas claves del hospital.
El conselleiro finalizó su intervención reafirmando «o compromiso do Goberno galego co crecemento e mellora continua do Hospital Público da Mariña, asegurando unha atención de calidade para todas e todos os seus usuarios».