La Diputación destina 25.000 euros a impulsar el turismo sostenible en la comarca de A Mariña
El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, y la presidenta de la Mancomunidade de Concellos da Mariña, Rocío López, firmaron esta jueves en el Pazo de San Marcos un convenio de colaboración por importe de 25.000 euros que permitirá reforzar la promoción de la costa lucense y consolidar una oferta diversificada a lo largo de todo el año.
«Esta colaboración, que ten un carácter anual, pretende axudar a este xeodestino a dinamizarse economicamente cunha proposta de turismo sostible», valoró el mandatario provincial, para quien «a nosa costa é unha xoia e hai que desfrutala e conservala». Explicó que gracias a esta aportación económica se realizaron actividades como las Audioguías Ficcionadas o las Rutas de Artesanía, dos iniciativas con muy buena acogida y que precisamente el carácter de este convenio es «achegar diversificación e desestacionalización para que o turismo deste territorio teña menos impacto e sexa máis sostible».
Un modelo de turismo que, en palabras de Tome, «é polo que apostamos tamén na propia Deputación. O turismo no que cremos e que fomentamos a través de diferentes iniciativas como esta é un turismo de proximidade, de experiencias, de calidade e sostible».
A través de este convenio, A Mariña podrá continuar apostando por actividades como la que está desarrollando estas semanas en el territorio bajo el título de "A Mariña, plans con corazón". Una iniciativa que consiste en un programa de rutas guiadas a pie por los 16 municipios que conforman el territorio disfrutando del entorno rural, la historia, la etnografía, la gastronomía y la artesanía local.