Los establecimientos de Turismo Slow Norte de Galicia podrán formar parte de manera directa del club Galicia Destino Sostible
En el salón de plenos del Concello de Ourol tuvo lugar esta mañana la presentación del acuerdo conseguido por las Mancomunidades de Concellos de A Mariña y Ferrolterra con el Clúster de Turismo de Galicia, que incluye como criterio habilitante para entrar en el producto Galicia Destino Sostible pertenecer al proyecto Turismo Slow Norte de Galicia.
La secretaria territorial de la Xunta en Lugo, Marta Barreiro, destacó hoy «o gran potencial da Mariña para afianzarse como destino turístico en alza vinculado á calidade e á sostibilidade», en línea con el modelo por el que apuesta el Gobierno gallego.
En ese sentido, apuntó que la comarca «conta con todos recursos que atraen aos viaxeiros que desfrutan do turismo slow, cada vez máis demandado», y ofrece «un abano de oportunidades que a converten nun lugar o perfecto para visitar en calquera época do ano».
La presidenta de la Mancomunidade da Mariña, Rocío López, recordó que «Turismo Slow Norte de Galicia é un proxecto que as Mancomunidades de Concellos da Mariña e Ferrolterra, co apoio dos convenios que ambas entidades asinan anualmente coa Axencia de Turismo de Galicia, puxeron en marcha xa no ano 2015, o que converteu nun proxecto pioneiro tanto en nesta comunidade coma en España».
López manifestó que «os negocios que forman parte de Turismo Slow Norte de Galicia cumpren un triplo compromiso: o ambiental, de coidado do entorno; coa calidade; e co proxecto, que se refire á implicación e o interese pola consolidación do mesmo».
Galicia Destino Sostible, impulsado por el Clúster de Turismo de Galicia con financiación de la Xunta, es un club de producto que tiene como objetivo integrar la oferta turística sostenible de esta comunidad, conectando a turistas con empresas y facilitando el proceso de búsqueda a las personas interesadas en conocer el destino garantizando la protección del medio ambiente y de su patrimonio cultural y natural, el respeto por la cultura y la población local, y promoviendo el impulso de la economía local.
A la oferta turística integrada en Galicia Destino Sostible se le exige que cumpla con una serie de criterios de sostenibilidad y que trabaje en su mejora continua. En la actualidad, el club está formado por más de 90 empresas y cuenta con una oferta conformada por más de 150 experiencias de turismo sostenible.
La presidenta de la Mancomunidade indicó que «é por todo isto que, desde os equipos técnicos de ambos proxectos e por iniciativa da Mancomunidade de Concellos da Mariña, analizouse a súa posible confluencia e reforzamento mutuo en beneficio das empresas e, polo tanto, de ambos territorios. Isto deu como resultado que o club de produto incluíse como un dos seus criterios habilitantes para aloxamentos, pertencer ao proxecto Turismo Slow Norte de Galicia».
López comentó que «deste xeito, Galicia Destino Sostible, e se así o desexan os aloxamentos pertencentes a Turismo Slow Norte de Galicia, poderá ampliar a súa oferta turística e as empresas de aloxamento a súa visibilidade e promoción a nivel nacional e internacional así coma opcións de formación e networking con empresas do resto de Galicia que brindan este proxecto».
Hoy en día, Turismo Slow Norte de Galicia cuenta con 26 empresas de alojamiento en el geodestino de A Mariña y 21 en Ferrolterra, que tendrán la oportunidad de formar parte de una manera directa de Galicia Destino Sostible. Para informar de este proceso, tendrán lugar dos charlas —una en A Mariña y otra en Ferrolterra— el próximo día 16 de abril, a las que serán convocadas los alojamientos.
Rocío López añadió que «o obxectivo deste acto de hoxe é poder comunicar este acordo, esta positiva noticia, ao tempo que se pon en valor o traballo realizado durante estes anos en Turismo Slow Norte de Galicia, se presenta o club de produto Galicia Destino Sostible e se da visibilidade ás distintas entidades que traballan e axudan a que un modelo turístico sostible de territorio en
Galicia sexa posible».
En el acto celebrado en Ourol participaron representantes de las Mancomunidades de A Mariña y Ferrolterra, del Clúster de Turismo, de la Xunta de Galicia, de las empresas que llevan adelante ambos proyectos (Turismo Slow y Destino Sostible) y del Concello anfitrión.