El Concello de Burela organiza un año más el programa 'Burela de Ruta', con numerosas actividades que incluyen visitas guiadas y georutas a lo largo de los meses de verano para conocer los atractivos patrimoniales y geológicos de la villa.
Habrá tres georutas distintas, A Marosa, O Perdouro y O Cantiño, y entre los meses de julio, agosto y septiembre se organizarán un total de veinte rutas guiadas, todas con salida desde la oficina de turismo, con plazas limitadas y reserva necesaria con siete días de antelación. La ruta de A Marosa y la de O Cantiño, de 7,8 y 6,4 quilómetros, son de dificultad baja, mientras que la de O Perdouro, que recorre el conjunto de pliegues mejor conservado de Galicia, es de dificultad media, con un recorrido de 3,2 quilómetros.
En el propio pueblo, los asistentes tendrán la posibilidad de disfrutar de visitas guiadas al barco-museo Reina del Carmen de martes a domingo, o a la 'Ruta do Peixe', que permitirá descubrir en la lonja ABSA la primera subasta oral automatizada del mundo. La Asociación de Mariñeiros Xubilados e Afíns 'A Moncloa' también ofrecerá visitas guiadas, así como Conservas Faro de Burela, que permite conocer sus instalaciones y productos. La visita 'Más alá do mar' invita a descubrir la Burela rural y la iglesia Vila do Medio.
La alcaldesa de Burela, Carmela López, invita «á veciñanza e a todas aquelas persoas que visiten a vila a participar nestas actividades para coñecer mellor os seus atractivos turísticos». La regidora destacó «o gran traballo levado a cabo pola Concellería de Turismo para poñer en marcha este programa, así como o da Oficina de Turismo».
Por su parte,el concejal de Turismo, Ramiro Fernández Rey, señaló que «estas rutas poñen en valor tanto o patrimonio material como inmaterial do municipio, facendo que sexan atractivas tanto para visitantes como para a veciñanza». «Ademais, como pobo mariñeiro que somos, poñemos nelas en valor o traballo do sector do mar», añade. «Dende a Concellería de Turismo seguimos apostando por unhas rutas que están tendo un gran éxito, e así o confirman as cifras, pois o número de visitantes vai subindo ano tras ano», afirma el edil.
«As expectativas para este verán son boas, polo que agardamos que o turismo continúe medrando en Burela”, subraya Fernández Rey. «Seguiremos dándolle continuidade ao traballo feito nos últimos anos, que tantos bos froitos está dando», finaliza.