Levantada la prohibición de plantar patata en Burela

«Grazas á responsabilidade veciñal, este ano saímos da zona infectada e, por tanto, novamente podemos cultivar patacas», explica la alcaldesa, Carmela López.

En los últimos años Burela se ha visto afectada por la plaga denominada polilla guatemalteca de la patata, provocada por el organismo nocivo Tecia Solanivora Polvony. Esta plaga llevó a la Consellería de Medio Rural a establecer unas medidas fitosanitarias urgentes para su control y erradicación. 


Dado que el Concello de Burela quedó en la zona infectada, en los últimos años se prohibió el cultivo de este alimento, pero «grazas á responsabilidade de todos os veciños, este ano saímos da zona demarcada como infectada e, por tanto, novamente podemos cultivar patacas», explica la alcaldesa, Carmela López

Para poder cultivar la patata, el requisito que se pide es cumplimentar una declaración en la plataforma de la Consellería de Medio Rural de la Xunta de Galicia, código del procedimiento MR465C. 


«Somos conscientes de que poden ser trámites administrativos tediosos e, por iso, dende o concello queremos axudar a todos os veciños que teñan interese en cultivar a pataca a cubrir a declaración», añade la alcaldesa.


«Sabemos que foron moitos anos sen cultivar este alimento, pero este ano podemos volver demostrar o orgullo das nosas patacas e porque somos coñecidos por ‘Os Pataqueiros”», concluye López.