El Concello de Burela iniciará el lunes 28 de octubre la campaña «Reciclar ben non é un marrón», con la que pondrá a disposición de los vecinos el uso de contenedores marrones para el reciclaje de residuos orgánicos. Los interesados podrán inscribirse a partir del lunes en un servicio que será gestionado por Urbaser.
Los contenedores marrones ya han funcionado durante el último año, ya que los ha utilizado la hostelería. Una vez que los interesados se apunten, recibirán, en el plazo de unos días, las llaves, la ubicación y las normas de uso.
Ramiro Fernández Rey, concelleiro de Benestar Comunitario, afirma que «o noso obxectivo é seguir apostando pola reciclaxe, o medio ambiente e a sustentabilidade tanto ecolóxica como económica. Trátase dun sistema moi importante, xa que os residuos organicos supoñen arredor dun 30% do total de lixo que se xera cada día. Pedimos á xente que queira colaborar que cumpra coas indicacións de uso que se darán dende a aula Gaia, para que non se depositen materiais impropios no contedor».