Burela renovará el saneamiento de la calle Portelo y de la Zona de Ril, en la que instalará una estación de bombeo

Fotografía: Concello de Burela.
Con estas obras, la calle Portelo verá mejorada también su accesibilidad y el conjunto de servicios, y la nueva estación de bombeo en la zona de Ril servirá para solucionar los problemas medioambientales.

El Concello de Burela renovará con dos obras los servicios y la accesibilidad de la calle Portelo y el saneamiento y suministro de agua de la zona del Ril. Esta última contará con una nueva estación de bombeo para solucionar los problemas medioambientales existentes.


La primeira obra, la de la mejora de la calle Portelo, tiene un importe de 34.506,30 euros. El concelleiro de Obras, Ramiro Fernández Rey, destaca que “a rúa estaba bastante deteriorada, e agora pasará a contar con todas as beirarrúas renovadas e cunha mellora da accesibilidade”. Desde el concello señalan que se cambiarán los servicios tanto de saneamiento como de suministro de agua. “Seguimos traballando para mellorar a accesibilidade e as beirarrúas da vila, somos conscientes de que é algo necesario para a veciñanza”, destaca Fernández Rey.


Respecto a la estación de bombeo en la zona del Ril, los trabajos tienen un importe de 174.338,70 euros. “Trátase dunha obra de entidade considerable, que se encadra dentro da mellora medioambiental que queremos levar a cabo na vila”, apunta el concelleiro.


A zona non tiña un saneamento axeitado, provocando problemas tanto medioambientais como para a veciñanza”, señala Fernández Rey. “Vaise renovar toda a rede tanto de auga como de saneamento, e o bombeo servirá para levar os residuos a tratamento na EDAR”, explica. Con esta obra el concelleiro pretende “solucionar un problema histórico da veciñanza da zona, cunha actuación que se foi retrasando debido ás dificultades técnicas para a colocación do bombeo, pois houbo que modificar o proxecto inicial”.


Fernández Rey manifiesta que para el “era un tema xa case persoal levar esta obra adiante, e por fin vai ser unha realidade”. “Agardamos que os veciños queden contentos con esta obra, que ao final é o que queremos”, añade.