Burela celebra la Semana Europea de la Movilidad para promover la sostenibilidad y la accesibilidad

La programación de la semana comienza este lunes, día 16 de septiembre, y se prolongará hasta el día 22

Será una semana repleta de actividades de muy diversa índole para promover la sostenibilidad y la accesibilidad. Este año, la campaña tiene como tema el "Espacio Público Compartido", que se suma al lema de la iniciativa, "Combina y muévete!"


La alcaldesa de Burela y delegada del área de Medio Ambiente, Carmela López, quiso poner en valor «a participación de Burela nesta iniciativa europea para fomentar a mobilidade sustentable, que é un obxectivo central do noso Goberno e que se materializa no novo Plan de Mobilidade que estamos a desenvolver».


Por su parte, Lina Gómez Pardo, concelleira responsable del Centro de Educación Medioambiental Gaia, destaca «a importancia de promover alternativas de transporte sustentable e de reducir o impacto ambiental das nosas actividades diarias». «A Semana Europea da Mobilidade é unha iniciativa moi necesaria, e o Concello de Burela participa nela ininterrompidamente dende 2007, realizando actividades toda a semana”, señala Gómez. 


Una de las jornadas más destacadas será la del Día sin Coches, en el que el tráfico estará cerrado durante ese día de 9 a 21 horas en varios tramos de las calles Rosalía de Castro, Pardo Bazán y Curros Enríquez. 


«Animamos a toda a cidadanía a participar en actividades como as rutas a pé ou en bici, o rastrillo, a búsqueda do tesouro, o préstamo de bicis, ver os ensaios das diferentes asociacións e clubs», añadió la edil, que también quiso invitar a vecinos y vecinas «a reflexionar sobre como as nosas eleccións de transporte impactan no medio ambiente e na calidade da nosa vida urbana, xa que a cooperación e o compromiso de cada un de nós son fundamentais». 


La concelleira subrayó «o compromiso do Concello de Burella tanto coa sostibilidade como con promover un estilo de vida saudable, eixos centrais da programación da Semana da Mobilidade ano tras ano». «Queremos ter unha vila máis accesible e pensada para as persoas», concluyó.