Ana Ermida traslada a Augas de Galicia la preocupación municipal por la situación de los servicios de saneamiento

Foto de archivo.
La alcaldesa de Barreiros, Ana Ermida, junto al concejal de Medio Ambiente, Dámaso Ratoeira, destacaron el esfuerzo inversor realizado por la Administración Local, conscientes de la necesidad de actuar de manera inmediata, constante y planificada

La alcaldesa de Barreiros, Ana Ermida, acudió acompañada del concelleiro de Medio Ambiente, Dámaso Ratoeira, a una reunión con el director general de Augas de Galicia, en la que también participó el gerente del organismo.


La regidora tenía solicitada esta reunión, al igual que con otras instancias de la administración gallega, para trasladarles una situación en la que se necesita “altura de miras e responsabilidade na xestión”. “Non é só a situación actual, senón a que vai darse a medio prazo, coa reactivación da execución dunhas licencias que foron outorgadas sen a existencia de servizos e que condicionan a evolución real do municipio”, asegura. Ana Ermida calificó la reunión como “esperanzadora”, ya que “se abriu unha vía de diálogo e cooperación que agardamos que poida dar os froitos esperados”.


La alcaldesa manifestó ante el director general su preocupación por una insuficiencia de servicios que “se xa é notable agora mesmo, vai ir a peor no momento en que se executen licenzas que foron autorizadas pola propia Xunta no seu día vinculadas a un investimento de 14 millóns de euros que non chegou a realizarse.” “Son licenzas concedidas e en vigor, cos condicionantes que se puxeron naquel momento e que vinculan a execución; sen que a normativa existente permita modificalas por parte deste goberno municipal”.


Ana Ermida explicó que los anuncios de obras nuevas no son más que “retomar as obras que quedaran paradas arredor do ano 2007, executándose acorde ás licenzas que se concederon naquel momento e, polo tanto, ás normas técnicas vixentes entón.”
 
La depuradora de San Miguel, el epicentro de la reunión

A pesar de que en el transcurso de la reunión se trataron diversas cuestiones, tanto de saneamiento como de abastecimiento, el núcleo de la misma fue la construcción de la depuradora de San Miguel, por ser "a que debera dar servizo a todas esas vivendas autorizadas no seu momento". Ana Ermida destacó la actitud cooperadora del director general de Augas de Galicia se mostró esperanzada de abrir nuevas vías que puedan permitir conseguir la financiación necesaria para acometer las obras.