El Concello de Alfoz expresa su profunda preocupación ante la falta de cumplimiento del acuerdo firmado entre la Xunta de Galicia y los sindicatos en relación a los agrupamientos de las aulas mixtas en los centros de educación infantil y primaria.
Esta situación tiene, indica el Gobierno local, un impacto directo con el CEIP Castro de Ouro, que se ve afectado por esta decisión. Además el Concello de Alfoz apunta que «isto non é apoiar a educación no rural». También especifican que la falta de recursos y la no aplicación de acuerdos previamente establecidos comprometen la calidad educativa y el futuro de los niños. «A educación no medio rural é fundamental para garantir a igualdade de oportunidades e o desenvolvemento integral da comunidade. Aínda por encima minguan os recursos extraordinarios ao non contar este curso con docente de Pedagoxía Terapéutica, recurso fundamental para apoiar as necesidades presentes no noso centro,» apuntan.
Desde el Gobierno Local instan a la Xunta a que tomen medidas inmediatas para rectificar esta situación y a que «se comprometa de verdade co futuro da educación no noso rural. A educación é un pilar esencial para o progreso e a cohesión social, e non podemos permitir que se descoide. Agradecemos a comprensión e o apoio da comunidade educativa e de todas as familias afectadas, e reiteramos o noso compromiso de seguir loitando por unha educación de calidade para todos», concluyen.