El BNG pide a la Xunta terminar la senda peatonal Vilaúde-Reirado

El diputado Daniel Castro y la alcaldesa de Alfoz, Efigenia Maseda, recorrieron esta mañana la senda peatonal Vilaúde-Reirado
Los nacionalistas llevan una iniciativa al Parlamento en la que instan al Gobierno gallego a que finalice los 600 metros pendientes de esta senda peatonal que discurre entre Alfoz y O Valadouro

El Bloque Nacionalista Galego (BNG) presentó una proposición no de ley en el Parlamento gallego mediante la cual instan a la Xunta de Galicia a finalizar los 600 metros pendientes de la senda peatonal Vilaúde-Reirado, que discurre por los municipios de Alfoz y O Valadouro.

El diputado Daniel Castro y la alcaldesa de Alfoz, Efigenia Maseda, recorrieron esta mañana la senda peatonal Vilaúde-Reirado y explicaron que «foi iniciada na década pasada, pero que a día de hoxe non está rematada, xa que quedan 600 metros por executar. Isto ocorre a pesar de que o Concello de Alfoz remitira en febreiro de 2020 unha proposta á Xunta para completar este vial peonil, que vai de Vilaúde a Reirado en paralelo á estrada de titularidade autonómica LU-160, sen que a Xunta respondese á solicitude. O tramo construído ten unha lonxitude de 1.250 metros e unha anchura de 2 metros».

Maseda y Castro anunciaron también que formularán preguntas al respecto en el Pleno y en Comisión en el Parlamento gallego para que se expliquen las razones por las cuales la Xunta no ha finalizado esta senda, iniciada hace varios años, y para que se establezca un plazo para su conclusión.