El diputado mariñano, Daniel Castro, le exigió al Conselleiro de Educación durante la sesión plenaria de la tarde de ayer, no llevar a cabo los agrupamientos del alumnado de diferentes ciclos formativos en el CEIP Plurilingüe Castro de Ouro de Alfoz, “ao contar este co alumnado suficiente” según los acuerdos firmados.
Daniel Castro cuestionó al gobierno sobre cómo afectará a la calidad de la educación del centro. “Vostedes cren que isto favorece o asentamento de familias no rural? É isto un exemplo do ano de máis modernización do ensino en Galiza?”.
Ante esta "diminución da calidade educativa" y al ver cómo la Xunta de Galicia "desoe de manera deliberada as peticións dos e das afectadas; faise necesario que o goberno galego resolva estas eivas de xeito inmediato”, destacó Castro.
Por esta razón, el BNG considera injusta esta situación ya que el propio acuerdo de agrupamientos indicaba que “se podería agrupar o alumnado de primaria pertencente a distinto ciclo nunha mesma unidade cando o número sexa igual ou inferior a 12”, señaló. Por el contrario, en el CEIP Plurilingüe Castro de Ouro cuentan con 15 alumnos en uno de los grupos.
Desde el colegio Castro de Ouro enviaron cartas tanto al conselleiro como a la Consellería en el mes de junio y lo único que obtuvieron “foi a calada por resposta”, apuntó Castro. "Os nenos e nenas de Alfoz precisan un mestre ou mestra máis e que se desfaga ese agrupamento e tamén precisan un profesional para Pedagoxía Terapéutica", añadió.
El diputado nacionalista subrayó que al ser un centro situado en un concello rural, “fai máis difícil de entender que a Xunta de Galiza non teña nin a máis mínima intención de favorecer o asentamento de familias no rural galego”, introduciendo medidas que provocan el efecto contrario.
En esta sesión plenaria, el diputado nacionalista estuvo acompañado por la ANPA del CEIP Plurilingüe Castro de Ouro de Alfoz.