Alfoz denuncia la desatención educativa en el rural y exige a la Xunta soluciones inmediatas

Ceip Castro de Ourto
En el último pleno municipal, los tres partidos (PSOE, VIA Alfoz y PP) aprobaron por unanimidad una moción en la que se apoyaba a la Anpa del CEIP Castro de Ouro en sus reivindicaciones

El Concello manifiesta su «total respaldo» a las medidas de presión promovidas por la Anpa del CEIP Castro de Ouro, «en defensa dunha educación pública de calidade para o alumnado do noso municipio».


Desde el consistorio, consideran «inadmisibles» las recientes declaraciones realizadas en el Parlamento de Galicia por el conselleiro de Educación, Román Rodríguez, en las que se «faltou á verdade» sobre la situación del centro educativo, concretamente, explican, al afirmar que este año se destinó un docente de Audición e Linguaxe en lugar de uno de Pedagogía Terapéutica, recurso con el que ya se contaba el curso pasado. 


Desde el Concello de Alfoz hacen «un chamamento á Xunta de Galicia, e de forma particular a Sagrario Sánchez, xefa territorial de Educación en Lugo, para que proporcione os recursos que demanda a veciñanza que representamos e unha resposta que estea á altura das necesidades reais do centro». «A educación no rural non pode ser abandonada nin tratada con menosprezo e este caso exemplifica unha desatención moi grave que non podemos tolerar. Esperemos que a Xunta entre en razón, se poña do lado da cidadanía e proporcione os recursos necesarios para o correcto funcionamento do colexio», indican. 


«Se non se atenden estas xustas reclamacións con dilixencia, deberá haber responsabilidades políticas ante o que consideramos un caso de desatención nas súas funcións e un abandono do sistema educativo no rural», añaden. 

En el último pleno municipal, los tres partidos (PSOE, VIA Alfoz y PP) aprobaron por unanimidad una moción en la que se apoyaba a la Anpa en sus reivindicaciones y se le reclamaba a la Xunta el profesorado que le corresponde al colegio del municipio. «Non deixaremos de loitar polos dereitos dos nosos nenos e nenas», concluyen. 

Comentarios