La Federación de Comercio A Mariña y Logística Reyco firman un convenio de colaboración

Fotografía: FCAM.
La FCAM y Logística Reyco han firmado un convenio de colaboración para impulsar un proyecto educativo en los centros de Formación Profesional de la comarca

La Federación de Comercio A Mariña (FCAM) y la empresa Logística Reyco, ubicada en Fazouro (Foz), han firmado un convenio de colaboración en el marco de un nuevo proyecto educativo que la FCAM llevará a cabo en los próximos meses en los centros de Formación Profesional (FP) de la comarca.

El acuerdo fue formalizado por el CEO de Reyco, Iván Marrube, y la presidenta de la FCAM, Carmen Cruzado, durante un acto que también contó con la presencia de Miguel Rey, presidente del Grupo Reyco.

Carmen Cruzado expresó su agradecimiento por la colaboración de la empresa: “Desde a FCAM queremos agradecerlle o seu apoio económico a Logística Reyco, xa que estará presente como entidade patrocinadora nun proxecto nos centros de FP da Mariña no que levamos meses traballando e que nuns días sairá á luz”, afirmó Cruzado, destacando la importancia de contar con el apoyo de una empresa de renombre en la comarca.

La presidenta también resaltó la relevancia de este proyecto: “Reyco é a primeira empresa en unirse a este proxecto e agardamos que ao longo das vindeiras semanas outras empresas referentes de diferentes sectores nesta comarca se sumen a esta iniciativa”. Añadió que esperan que esta colaboración sea duradera y beneficiosa tanto para la FCAM como para Reyco.

Por su parte, Iván Marrube, CEO de Reyco, mostró su entusiasmo por formar parte de esta iniciativa: “Sumámonos encantados a este proxecto para a posta en valor dos traballos na Mariña Lucense. Consideramos que é importante dar a coñecer aos estudantes que nesta comarca poden optar a postos de traballo da mesma calidade que en calquera outro lugar”.

Marrube también compartió su visión sobre el mercado laboral local: “Hai a tendencia a pensar que o de fora todo é mellor e, dende a nosa experiencia, comprobamos cada día que na Mariña hai empregos de iguais e mellores condicións que noutros lugares”.